
volajte na telefón 0949 066 907
volajte na telefón 0949 066 907
Kupujúci je povinný pred prevzatím zásielky od pracovníka prepravnej spoločnosti, skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade, že obal je poškodený tovar nepreberajte.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti len ako zásielku (dobierky nepreberáme). Balík a reklamovaný tovar musia byť riadne zabalené a musia obsahovať: komplet reklamovaný tovar, záručný list, popis reklamácie, závady a kontaktné údaje kupujúceho.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.
Ak je reklamácia opodstatnená, riešenia reklamácie si predávajúci a kupujúci dohodnú, pričom kupujúci akceptuje postupnosť:
1. Odstránenie závady
2. Ak sa preukáže výrobná vada, tovar bude vymenený za nový alebo dohodou za tovar podobný
3. Ak nie je možné realizovať postupnosť podľa 1 a 2, potom predávajúci vráti peniaze kupujúcemu.
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúcí maximálne do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcím.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
0 Ks | 0 €
autobatérií
Rozšírili sme predaj o pohotovostné štartéry. Štartéry sú nabíjateľné prúdové zdroje, ktoré sa nabité používajú na štartovanie vozidla, aj keď je akumulátor vybitý.
Vyberte si z našeho katalógu štartérov: pohotovostné štartéry
Zdá sa Vám že platíte za povinné zmluvné poistenie viac ako ľudia vo Vašom okolí?
Vyplňte formulár PZP
a my Vám zašleme najvýhodnejšiu ponuku z porovnania všetkých poisťovní pôsobiacich na trhu.
Pokračujte tu »